مشاوره انتخاب رشته دانشگاه سراسری
نوشته شده توسط : نویسنده 1

یکی از المان های یک انتخاب رشته خوf، قبل از هر چیز، انجام مشاوره توسط یک مشاور حرفه ای قبل از انجام انتخاب رشته می باشد. به همین دلیل تیم مشاوره تلفنی ما برای آسان کردن انجام انتخاب رشته ی داوطلبان، مشاوره ی تلفنی انتخاب رشته سراسری را برای داوطلبان انجام می دهند.

همانطور که می دانید انتخاب رشته سراسری بعد از اعلام نتایج اولیه ی کنکور سراسری انجام می شود. اما داوطلبان برای قبولی در رشته ی مورد نظرشان باید چند نکته را توجه داشته باشند.

سراسری
آزاد
پیام نور
غیر انتفاعی
علمی کاربردی

1) معدل نهایی دیپلم در هر کدام ازشته های نظری ریاضی و فیزیک، علوم تجربی، علوم انسانی، هنر به میزان 25 درصد تأثیر مثبت خواهد داشت.

2) بسیاری از رشته های که داوطلبان و دانش آموزان کنکور سراسری برای انتخاب رشته درنظر دارند به صورت بومی گزینی در دفترچه ی انتخاب رشته ارائه می شود. به همین منظور برای سهولت اجام انتخاب رشته و رشته هایی که به صورت بومی گزینی ارائه شده اند، لینک نرم افزار انتخاب رشته در اختیار داوطلبان قرار داده شده است.

3) داوطلبان قبل  از انجام هرگونه انتخاب رشته ای با والدین و مشاور خود مشورت کنند. این مشورت به این دلیل است که شما بدانید چه دانشگاهی را می خواهید انتخاب کنید؟! این دانشگاه از نظر مسیر رفت و آمد برایتان قابل قبول است یا خیر؟! و … عوامل دیگری که قطعاً در آنها می توانید راهنمایی والدین و مشاورتان بهره بگیرید.


و اما نکته ای که داوطلبان باید در نظر داشته باشند، موضوع انتخاب رشته ی رشته های بدون کنکور است. اما سؤالی که برای دانش آموزان و داوطلبان ممکن است پیش بیاید این است که:

قبل از جواب این سؤال به این موضوع می پردازیم که داوطلبان از حدود 3-2 سالقبل از کنکور شروع به تست زدن در آزمون های آزمایشی مختلف می کنند. این آزمون های آزمایشی به داوطلبان رتبه ی حدودی شان را اعلام می کند. بنابراین دانش آموزان متوجه نقاط ضعف و قدرت خود می شود.با توجه به این موضوع ممکن است داوطلب تمایل به شرکت در کنکور نداشته باشد و به دنبال راهی برای شرکت در رشته ی مورد علاقه اش به صورت بدون کنکور باشد. بنابراین باید بعد از گذراندن کنکور می تواند با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه، با در نظر گرفتن درصد حدودی درس، رتبه ی خود را تخمین بزند. و همینطور می تواند برای شرکت در انتخاب رشته بدون کنکور، از نرم افزار انتخاب رشته ی بدون کنکور استفاده کند.

در هر سال، رشته هایی که برای دانشگاه های سراسری به صورت بدون کنکور ارائه می شوند، متفاوت اند. همینطور هر کدام از این رشته ها شرایط خاصی برای شرکت کردن داوطلب دارند.

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • مشاوره تلفنی انتخاب رشته دانشگاه سراسری، رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
  • دوره های روزانه و شبانه دانشگاه سراسری، کنکور آزمایشی
  • ثبت نام انتخاب رشته بدون کنکور، لیست رشته های بدون کنکور دانشگاه سراسری
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات شما

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره تلفنی انتخاب رشته سراسری, رشته های ارائه شده دانشگاه سراسری ,نرم افزارانتخاب رشته دانشگاه سراسری, دفترچه راهنمای آزمون سراسری ,شرایط انتخاب رشته دانشگاه سراسری, مشاوره انتخاب رشته ,ثبت نام آزمون دانشگاه سراسری ,انتخاب رشته دانشگاه سراسری ,
:: بازدید از این مطلب : 34
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: