نرم افزار های خانه مشاوره
نوشته شده توسط : نویسنده 1


نرم افزار تخمین رتبه خانه مشاوره

داوطلبان جهت آگاهی از رتبه ی خود در مناطق 3 گانه می توانند با توجه به درصد دروس احتمالی خود با استفاده از نرم افزار تخمین رتبه ی خانه مشاوره، رتبه ی حدودی خود را تخمین بزنند. داوطلبان می بایست ابتدا با توجه به گروه آزمایشی خود وارد صفحه ی نرم افزار تخمین رتبه گروه آزمایشی مربوطه رفته و با استفاده از غلطک های لرزان، درصد دروس احتمالی خود را وارد نموده و بر روی محاسبه ی رتبه کلیک نمایند، در این صورت نرم افزار رتبه ی شما را در مناطق 1و2و3 تخمین می زند.

نرم افزار تخمین رتبه
ریاضی
تجربی
انسانی
هنر
زبان

نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره

پس از تخمین رتبه ی سراسری، داوطلبان می توانند لیست رشته و دانشگاه هایی را که امکان پذیرفته شدن در آن ها وجود دارد مشاهده نمایند. این نرم افزار بر اساس اطلاعات کارنامه ی داوطلبان سال های گذشته و رشته محل های قبولی آنان، لیست رشته و دانشگاه ها را به شما نمایش می دهد. داوطلبان می توانند بر اساس رتبه ی تخمین زده شده و رشته ی مورد علاقه ی خود لیست دانشگاه به همراه استان هایی که می توانند در آن ها ادامه تحصیل بدهند مشاهده نمایند. همچنین داوطلبان می توانند بر اساس رشته و دانشگاه مورد علاقه ی خود، رتبه و تراز لازم برای قبولی در آن ها را مشاهده نمایند. اضافه می گردد مشاوران کنکور مرکز می توانند شما را در استفاده از نرم افزار و امکانات دیگر آن راهنمایی نمایند.

کنکور سراسری
کنکور ارشد

نرم افزار ثبت نام بدون کنکور خانه مشاوره

داوطلبانی که علاقه مند به شرکت در دانشگاه های بدون کنکور می باشند و احتمال پذیرفته شدن در آزمون سراسری را ندارند و یا پایین می دانند، می توانند با استفاده از نرم افزار ثبت نام بدون کنکور خانه مشاوره از لیست رشته و دانشگاه های بدون کنکور مطلع شوند. داوطلبان پس از ورود به صفحه ی نرم افزار انتخاب رشته دانشگاه بدون کنکور، نوع دانشگاه بدون کنکور، مقطع و نام استان را وارد کرده و بر روی دکمه ی جستجو کلیک می نمایند.

اضافه می گردد داوطلبان جهت اطلاعات تکمیلی زمان ثبت نام و شرایط ثبت نام بدون کنکور می توانند با مشاوران دانشگاه بدون کنکور مرکز تماس حاصل فرمایند.

نرم افزار انتخاب رشته و دانشگاه بدون کنکور خانه مشاوره
سراسری
آزاد
پیام نور
غیر انتفاعی
علمی کاربردی
کاردانی
کارشناسی
کارشناسی ارشد
دکتری
پردیس

نرم افزار تکمیل ظرفیت خانه مشاوره

با توجه به اینکه هر ساله پس از نتایج انتخاب رشته ی داوطلبان کنکور سراسری و بعد از ثبت نام داوطلبان، دانشگاه هایی که دارای ظرفیت خالی برای پذیرش داوطلبان می باشند از طریق سازمان سنجش اعلام نیاز برای پذیرش دانشجو می نمایند و فرصت بسیار مناسبی برای داوطلبان مهیا شده تا شانس مجدد خود را برای قبولی امتحان نمایند. مرکز مشاوره نرم افزار تکمیل ظرفیت خانه مشاوره را ارائه نموده است تا داوطلبان از لیست دانشگاه های دارای ظرفیت خالی به همراه رشته های پذیرنده ی آن ها و میزان ظرفیت پذیریش آن ها مطلع شوند، همچنین داوطلبان می توانند اطلاعات تکمیلی در مورد تکمیل ظرفیت و زمان آن را از مشاوران مرکز بخواهند.


خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • نرم افزار های خانه مشاوره، رتبه های قبولی کنکور سراسری 96
  • زمان تکمیل ظرفیت کنکور سراسری 96، رشته های بدون کنکور 96
  • مشاوره ادامه تحصیل کنکور سراسری 96، مشاوره شغلی کنکور سراسری 96
  • سامانه مشاوره تلفنی و پاسخگویی به تمامی سؤالات شما

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: نرم افزار های خانه مشاوره,مشاوره تلفنی,خانه مشاوره,نرم افزار تخمین رتبه خانه مشاوره,نرم افزار انتخاب رشته خانه مشاوره,نرم افزار ثبت نام بدون کنکور خانه مشاوره,نرم افزار تکمیل ظرفیت خانه مشاوره,پاسخگویی ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: