اعلام نتایج نهایی کنکور 96
نوشته شده توسط : نویسنده 1

اعلام نتایج نهایی کنکور 96

  • اعلام نتایج نهایی کنکور 96، زمان اعلام نتایج کنکور 96، نتایج نهایی کنکور 96
  • کارنامه نهایی اعلام نتایج کنکور 96، زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 96
  • زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 96، ثبت نام بدون کنکور دانشگاه
  • تکمیل ظرفیت کنکور 96، کارنامه سبز، انتخاب رشته کنکور 96

مقدمه

از آنجا که کنکور سراسری 96 با کنکور دانشگاه آزاد 96 ادغام شده است، انتخاب رشته امسال هوشمندانه تر از انتخاب رشته سال های گذشته بوده است و در نتیجه احتمال قبولی افراد بر اساس نوع انتخاب رشته آنان متفاوت می باشد. توجه داشته باشید که نتایج نهایی کنکور 96 در شهریورماه 96 اعلام خواهد شد و داوطلبان کنکور سراسری در صورت قبولی می توانند نسبت به ثبت نام در دانشگاه اقدام نمایند. همچنین داوطلبان کنکور 96 می توانند منتظر کارنامه سبز در هفته اول مهرماه باشند و در صورتی که داوطلبان نتوانند در دانشگاه مورد نظر و در رشته ی انتخابی خود قبول شوند، نسبت به ثبت نام بدون کنکور دانشگاه اقدام نمایند. توجه داشته باشید که شما میتوانید در مهرماه یا آبان منتظر تکمیل کنکور 96 باشید و در آن زمان اقدام به انتخاب رشته مجدد نمائید و در نهایت در بهترین دانشگاه قبول شوید.



زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 96:

زمان نتایج کنکور 96 در اطلاعیه های رسمی سازمان سنجش و آموزش کشور اعلام خواهد شد که در دهه ی سوم شهریورماه خواهد بود، توجه داشته باشید که زمان اعلام نتایج کنکور سراسری 96 و زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد متفاوت می باشد و به صورت جداگانه اعلام خواهد شد. پیشنهاد می گردد که در کانال تلگرام خانه مشاوره عضو شوید تا به محض اعلام نتایج کنکور 96، به شما این موضوع را اطلاع داده و در اسرع وقت کارنامه کنکور 96 را مشاهده نمائید.

کارنامه نهایی اعلام نتایج کنکور 96

داوطلبانی که در کنکور 96 شرکت نموده و نتایج اولیه ی خود را مشاهده نموده اند و پس از آن دفترچه راهنمای انتخاب رشته کنکور 96 را دریافت نموده و اقدام به انتخابرشته نموده اند، در بازه ی زمانی مشخصی می توانند نتایج نهایی خود را مشاهده نموده و در هفته ی اول کارنامه ی نهایی خود (کارنامه سبز) را شماهده نمایند تا متوجه شوند که در چه دانشگاه هایی قبول شده اند. توجه داشته باشید که شما می توانید پس از اعلام نتایج کنکور 96 و مشاهده ی آن، منتظر تکمیل ظرفیت کنکور 96 باشید و نسبت به انتخاب رشته آن اقدام نمائید.

 

خانه مشاوره در موضوعات زیر به شما مشاوره می دهد:

  • اعلام نتایج نهایی کنکور 96، زمان اعلام نتایج نهایی کنکور 96، کارنامه سبز
  • کارنامه نهایی اعلام نتایج کنکور 96، زمان تکمیل ظرفیت کنکور 96
  • مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت کنکور 96، مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور 96
  • و هر سؤالی که پیرامون اعلام نتایج کنکور 96 و ثبت نام بدون کنکور که ممکن است برایتان پیش آید.

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: اعلام نتایج نهایی کنکور 96, زمان اعلام نتایج کنکور 96, نتایج نهایی کنکور 96,کارنامه نهایی اعلام نتایج کنکور 96,زمان اعلام نتایج کنکور دانشگاه آزاد 96, ثبت نام بدون کنکور دانشگاه تکمیل ظرفیت کنکور 96, کارنامه سبز, انتخاب رشته کنکور 96,مشاوره تلفنی ثبت نام بدون کنکور 96,مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت کنکور 96 ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: