تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری
نوشته شده توسط : نویسنده 1

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری، رشته های دانشگاه سراسری
  • ظرفیت پذیرش دانشگاه سراسری، تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری
  • انتخاب رشته تکمیل ظرفیت، شروع تکمیل ظرفیت
  • تکمیل ظرفیت سراسری دوره روزانه، تکمیل ظرفیت سراسری شبانه

تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری حدوداً اواخر آبان شروع شده و تا اوایل آذرماه ادامه دارد. رشته هایی که در تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ارائه می شوند، خیلی محدودند. همین طور داوطلبان دانشگاه سراسری برای تکمیل ظرفیت حق انتخاب 50 رشته را دارند. دانش آموزان و متقاضیان عزیز حتماً توجه کنید که هنگام انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت بر اساس علاقه ی واقعی، انتخاب رشته کنید.

به این دلیل که اگر شما در انتخاب رشته ی اصلی، رشته را قبول شده باشید و در تکمیل ظرفیت هم یکی از رشته های انتخابیتان را قبول شوید، قبولی انتخاب رشته ی اصلیتان لغو می شود. برای شرکت در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت ، داوطلب باید در جلسه ی آزمون حضور داشته باشد.

در مشاوره ی انتخاب رشته ی تکمیل ظرفی شما می توانید قدم به قدم انتخاب رشته تان را با مشاوران ما پیش ببرید.

تکمیل ظرفیت
ریاضی
تجربی
انسانی
هنر
زبان

هم چنین در انتخاب رشته تکمیل ظرفیت سراسری، داوطلب می تواند از دفترچه ی انتخاب رشته تکمیل ظرفیت استفاده کند و کد رشته ها را یادداشت کرده و هنگام شروع تکمیل ظرفیت در فرم وارد کند.



تکمیل ظرفیت کنکور سراسری در هر 5 گروه ریاضی، تجربی، انسانی، هنر و زبان انجام می شود. در مورد نحوه ی ثبت نام تکمیل ظرفیت کنکور سراسری ابتدا باید منتظر اعلام سازمان سنجش برای شروع تکمیل ظرفیت باشیم، سپس بینیم که کدام دانشگاه برای کدام رشته ها اعلام ظرفیت خالی کرده اند.

داوطلبان به دو طریق می توانند در تکمیل ظرفیت سراسری شرکت کنند. اولین تکمیل ظرفیت بر اساس سوابق تحصیلی می باشد که بیشتر شامل دانشگاه های پیام نور و غیر انتفاعی می شود. راه دوم شرکت در تکمیل ظرفیت مربوط به دوره های روزانه، شبانه، پردیس های خودگردان می شود.

دانشگاه سراسری بیشتر رشته ها را در تکمیل ظرفیت ارائه می دهد. بنابراین همان طور که در ابتدا گفتیم بهتر است داوطلبان با دید باز انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت را انجام دهند.

برای ثبت نام در انتخاب رشته ی تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری ابتدا به سامانه ی مورد نظر خود مراجعه کنید.

برای شروع ابتدا باید یک کارت اعتباری خریداری کنید، سپس بعد از انجام انتخاب رشته حتماً کد رهگیری خود را یادداشت کنید و تا پایان اعلام نتایج نزد خود نگه دارید.

اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری از طریق سامانه سنجش انجام می شود. همین طور تاریخ اعلام نتایج تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری در ماه آذرماه خواهد بود و متعاقباً اعلام می شود. شما داوطلب عزیز می توانید برای مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری با مشاوران ما در ارتباط باشید.

خانه مشاوره در موضوعات زیر مشاوره می دهد:

  • تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری، معدل در تکمیل ظرفیت سراسری
  • قبولی در تکمیل ظرفیت، نحوه انتخاب رشته تکمیل ظرفیت
  • تاریخ پایان تکمیل ظرفیت، کد رشته های تکمیل ظرفیت
  • سامانه هوشمند مشاوره تلفنی و پاسخگویی به سؤالات

 

 

داوطلبان کنکور سراسری جهت اشنایی با فنون انتخاب رشته در کانال خانه مشاوره به ادرس telmoshavere@ عضو شوند.




:: برچسب‌ها: مشاوره تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری,آگاهی از تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری,راهنمای تکمیل ظرفیت دانشگاه های سراسری,اطلاع رسانی تاریخ تکمیل ظرفیت دانشگاه سراسری,راهنمای انتخاب رشته تکمیل ظرفیت,مشاوره تلفنی زمان شروع تکمیل ظرفیت , مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت دوره روزانه , مشاوره تلفنی تکمیل ظرفیت سراسری شبانه ,
:: بازدید از این مطلب : 33
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 شهريور 1396 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: